Alla inlägg under mars 2011

Av hararmittliv - 27 mars 2011 21:59

Asså det märks verkligen att den där timman saknas när man ställer fram klockan, speciellt när man börjar jobba klockan halv åtta på morgonen och somnat klockan två på natten kvällen innan. Så idag har varit en seg dag. Jobbat till klockan tre, sen begav jag mig till min lilla mamma på söndagsmiddag =) älskar mig mamma, hon är den underbaraste som finns. Har inte kännt mig särskilt pigg dom senaste dagarna så när jag kom hem från mamma spolade jag upp ett varmt bad och där blev jag liggande i en och en halv timma.

Men nu har jag i alla fall 2 saker att se fram emot som händer nästa vecka.

Tisdag bär det av till Borås för att shoppa och på fredag åker jag och min prins till göteborg för att vara där över helgen. Bokade in oss på hotell för att fira vårt 4 års jubileum plus att han fyller år nu på tisdag, så jag tyckte han förtjänade det min plutt =) Äta god mat och shoppa och bara mysa ihjäl oss.


nee nu ska jag glo lite på tv.

ha en härlig kväll

puss


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej på 23 vårar, som skriver om sitt liv och allt som hör till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards