Direktlänk till inlägg 16 april 2011

Shoppat på GEKÅS Ullared

Av hararmittliv - 16 april 2011 22:24

Finfin klocka för bara 129kr plus att man fick ett extra batteri till. Skitbra tycker jag  

  Nagellack för snorbilliga 10kr/st   Rosa scarf som matchar mina jympadojjor

Underbara doftspay, så smidigt sprutar ut doft hmm var e de en gång i timman tror jag

  

Strykbräde. Det gamla har rasat i tre delar. 

 

Turkos träningströja. Jättehärlig att ha 

  En epilator! Har velat ha en jättelänge =)

En Skön beige kofta för kyliga Vår-/sommarkvällar

  

Samma kofta fast på

 

Ännu en kofta lite längre, lila för kyliga vår-/sommarkvällar 

Jättefin Vår/Sommarklänning. sitter som en smäck =)

    

Stilren lampa till sovrummet. 

  

En förvaringsburk, men fråga mig inte vad jag ska ha i den för jag har ingen aning. Tyckte bara att den var sååå fin och jag älskar ju änglar. MÅSTE HA var min tanke när jag såg den.   

En romantisk Scarf med volanger

   

Till min älskade cillas flicka Lovis. Världens finaste lilla flicka, nåt ska hon ju ha =)

  Jättefin kavaj, sitter jättebra på   Väska! Det är alltid minst en väska som måste följa med mig hem av alla som finns där.   Dessa två ljusstakar föll jag för direkt. Något jag alltid köper med mig från ullared är minst ett set med ljusstakar, det är min mani =)   Fiiiiin bricka   Massa rengöringsmedel =)




Detta var väl lite utav allt jag köpte, orkar inte lägga upp allt. Massa saker till Edison och en massa underkläder och småsaker.

Nee nu ska jag sova faktiskt, börjar bli trött.


GOD NATT MINA VÄNNER =)

 
 
Ingen bild

Cilla

17 april 2011 00:20

Guuud va söt du e stumpan<3 Va fin hon kommer bli:) du e underbar. och vilken fin blogg:)
Rickard hälsar me:) Pusssss

hararmittliv

17 april 2011 19:40

tack gumman. hälsa tillbaka. Ska vi gå ut och gå i morgon?? Puss

 
Herrklocka

Herrklocka

17 april 2011 13:22

Rejält shoppat! Riktigt snygg klocka :)

http://www.herrklockor.nu

hararmittliv

17 april 2011 19:57

riktigt nöjd faktiskt

 
Sara

Sara

24 maj 2011 23:20

fina fynd! jag vill dit igen nu! :) va kosta ljusstakarna o brickan? :)

http://blondstar.blogg.se

 
Julia

Julia

9 augusti 2011 13:19

Hej! Jag ska snart till ullared och så hittade jag din blogg men jag undrar vad kostade din väska och epilatorn du köpte där? ajuste koftorna också. Behöver lite pris exempel så jag kan lägga upp en budget innan jag åker ner haha ;) priserna behöver ju inte vara exakta om du inte kommerihåg men ungefär :D

http://jensenj.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hararmittliv - 21 augusti 2011 22:44

Idag har min lilla prins haft födelsedagsKalas. Han fyller nämligen två år nu den tjugotredje :) så idag har det varit massa lek och bus med tårta och bullar. Slutade med att jag hatf sånna magkramper nu o kväll så har fått ligga med värmekudde och d...

Av hararmittliv - 20 augusti 2011 21:58

Började dagen med att frosta av frysen där hemma. Inte alls kul faktiskt. . Begav mig sen till Linda och efter 3 kannor kaffe har jag ont i magen haha ...

Av hararmittliv - 5 maj 2011 09:44


Idag är det jobb på Pomona som gäller =) love it! Jobbar 12-18 så nu innan jobbet ska jag åka till Ica och äta frukost med min mamma hade jag tänkt. vaknade halv åtta och e hur uttråkad som hellst nu, så det kan jag ju lika gärna göra. Uppdaterar o...

Av hararmittliv - 4 maj 2011 21:58


  I were made for you, I were made for you

Av hararmittliv - 4 maj 2011 08:54

har som sagt varit i tvättstugan sen 7 i morse och är fortfarande inte färdig. ska sätta igång att städa när min syster går till jobbet, vill ju vara lite social med henne förståss. Eddie sover som en stock och det ser så skönt och mysigt ut =( ja vi...

Presentation


En tjej på 23 vårar, som skriver om sitt liv och allt som hör till.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards